Δευτέρα 8 Απριλίου 2019

Πέτκογλου Κωνσταντίνος Υπ. Δημοτικός Σύμβουλος

Πέτκογλου  Κωνσταντίνος
Υπ. Δημοτικός Σύμβουλος

"Ενεργοί Δημότες Χαλκηδόνος"
   Δημ. Εν. Αγίου Αθανασίου




Αγαπητέ/ή συνδημότη/συνδημότισσα,

   Συνεχίζω τον αγώνα στο πλευρό των "Ενεργών Δημοτών" του Δήμου Χαλκηδόνας.

   Αγωνιζόμαστε να μεταφέρουμε τα θέλω και τα πρέπει των συνδημοτών μας με αξιοπρέπεια στη διοίκηση του Δήμου μας.
Να ακουστούν τα αιτήματα των πολλών και όχι τα συμφέροντα των ολίγων.

   Ονομάζομαι Κωνσταντίνος Πέτκογλου. Γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Γέφυρα Θεσσαλονίκης. Είμαι παντρεμένος και έχω δύο παιδιά.

  • Αποφοίτησα από το Λύκειο Αγίου Αθανασίου και είμαι πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρονικών της σχολής "Δημόκριτος".
  • Ασχολούμαι όμως από το 1986 επαγγελματικά με τις αλουμινοκατασκευές.
  • Υπήρξα από τα ιδρυτικά μέλη του Πολιτιστικού Συλλόγου Γέφυρας "Μέτρες Σωζούπολη" και διετέλεσα πρώτος πρόεδρός του.
  • Είμαι ενεργό μέλος του Συλλόγου Φίλοι Μουσείου Βαλκανικών Πολέμων "Τοψιν" και νυν αντιπρόεδρος.
  • Συμμετέχω στη θεατρική ομάδα του Πολιτιστικού Συλλόγου Γέφυρας "Μέτρες Σωζούπολη".


   Εκλέχτηκα Τοπικός Σύμβουλος Γέφυρας στις εκλογές του 2014 με τον συνδυασμό Ενεργοί Δημότες Χαλκηδόνος με επικεφαλής τον κ. Φώτη Κυριακίδη.
   Έχω τη τιμή να συνεχίσω την ενασχόλησή μου με τα κοινά ως υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος, στο πλευρό του υποψηφίου Δημάρχου Μηνά Μηντζαρίδη.

Ακούμε

               Αλλάζουμε
                                 Προχωράμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου